STAROSTWO POWIATOWE W RZESZOWIE
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

ZADANIA WYDZIAŁU


I. Referat Rejestracji Pojazdów:
 

 

  • rejestracja pojazdów
     

  • czasowa rejestracja pojazdów
     

  • wyrejestrowanie pojazdów
     

  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu
     

  • dokonanie zmian w dowodzie rejestracyjnym
     

  • wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów
     

  • zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu
     

  • wydawanie wtórników tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych na szybę
     

  • nadawanie cech identyfikacyjnych dla pojazdów
     

  • wydawanie zezwoleń na wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej


     

II. Referat Dróg i Transportu:


 

  • wydawanie zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego
     

  • wydawanie przedsiębiorcom przez organ zaświadczeń potwierdzających

    zgłoszenie wykonywania przewozów na potrzeby własne

     

  • wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg gminnych i powiatowych w

    sposób szczególny oraz imprezy o charakterze religijnym

     

  • organizacja ruchu na drogach gminnych i powiatowych
     

  • sprawy związane z wpisami do rejestrów OSK i SKP
     

  • sprawy związane z wpisami do ewidencji instruktorów i diagnostów
     

 

III. Referat Uprawnień do Kierowania pojazdami:

 

  • wydanie prawa jazdy
     

  • wydawanie Profilu Kandydata na Kierowcę
     

  • wydanie międzynarodowego prawa jazdy
     

  • wydanie prawa jazdy przed upływem okresu orzeczonej kary zakazu

    prowadzenia pojazdów, za pośrednictwem jednostki, która je wydała za

    granicą (dotyczy osób zamieszkałych poza granicą RP)

     

  • przywracanie cofniętych uprawnień
     

  • wydanie wtórnika prawa jazdy
     

  • wymiana dokumentu prawa jazdy
     

  • wymiana prawa jazdy wydanego za granicą bez sprawdzania kwalifikacji
     

  • wymiana wojskowego dokumentu stwierdzającego uprawnienia do

    kierowania pojazdem

     

  • zwrot zatrzymanego prawa jazdy
     

  • wydanie zezwolenia na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi
     

  • przedłużenie ważności zezwolenia na kierowanie pojazdami

    uprzywilejowanymi

  • zgłoszenie zmiany danych dotyczących miejsca zamieszkania
     

  • zgłoszenie utraty prawa jazdy
     

     

Telefony kontaktowe:
 

  • rejestracja pojazdów – 17 8671405
     

  • prawo jazdy – 17 8671403
     

  • wycofania z ruchu, zmiany konstrukcyjne, OSK i instruktorzy – 17 8671402
     

  • SKP, transport drogowy – 17 8671410
     

Zamiejscowy Referat w Sokołowie Małopolskim – 17 7729977
 

Zamiejscowy Referat w Dynowie – 16 8889037


 

Druki wniosków oraz szczegółowy opis spraw załatwianych w Wydziale znajdują się na

stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Rzeszowie

w zakładkach:


 

Karty usług - link
 

Druki wniosków - link





 

 

Podmiot publikującyWydział Komunikacji, Dróg i Transportu
WytworzyłJanusz Haluk - Dyrektor2011-05-19
Publikujący Jacek Baran - Użytkownik BIP 2011-05-19 13:21
Modyfikacja Joanna Turczyn - Użytkownik BIP 2020-05-07 19:57
Starostwo Powiatowe w Rzeszowie
Starostwo Powiatowe w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów , tel. (17) 867 14 63 , e-mail: starostwo@powiat.rzeszow.pl
Wygenerowano: 29 maja 2020r. 21:09:20
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.