Szanowni Państwo !
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem SARS-CoV- 2 uprzejmie informujemy, że od dnia
1 czerwca 2020 roku ulegają zmianie procedury dotyczące przyjęć klientów w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Rzeszowie
z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
Mając na celu zminimalizowanie ryzyka rozprzestrzeniania się zakażenia wirusem SARS-CoV- 2 oraz konieczność zapewnienia bezpieczeństwa klientów oraz pracowników w dalszym ciągu zachęcamy do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w Inspektoracie korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, email, ePUAP, poczta tradycyjna.
Klientów załatwiających sprawy w Inspektoracie prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o nieprzychodzenie do Inspektoratu i przełożenie wizyty na inny termin.
Zasady przyjęć w Inspektoracie
-
Wizyty interesantów umawiamy telefonicznie (17 8626268, 17 8626217) na konkretny dzień i godzinę. Podczas rozmowy prosimy o podanie celu wizyty i informacji niezbędnych w sprawie (numeru sprawy) oraz numeru telefonu kontaktowego. Na spotkanie zapisujemy nie później niż 1 dzień roboczy przed planowanym terminem spotkania.
-
Na umówione spotkanie zapraszamy Państwa osobiście, nie wcześniej niż 5 minut przed wyznaczoną godziną. Umówionym osobom nie mogą towarzyszyć inne osoby, w tym pełnomocnicy czy członkowie rodziny. W przypadku osób chorych,
z niepełnosprawnościami, niesamodzielnych, itp. na spotkanie zamiast strony powinien zapisać się wyłącznie pełnomocnik.
-
Czas trwania spotkania uzgadniamy podczas rozmowy telefonicznej, lecz wynosi on maksymalnie 1 godzinę.
-
Prosimy o zakrywanie ust i nosa podczas całej wizyty w Inspektoracie maseczką lub przyłbicą oraz dezynfekcje rąk płynem odkażającym. Niestety osoby, które się nie zastosują do naszej prośby, nie zostaną wpuszczone do budynku.
-
Prosimy o zabranie ze sobą na spotkanie własnego długopisu.
WAŻNE!
-
osób nieumówionych nie przyjmujemy,
-
decyzję o przyjęciu klienta podejmuje pracownik, który poprowadzi spotkanie,
-
przyjmujemy interesantów wyłącznie w celu udostępnienia akt sprawy oraz osób wezwanych do osobistego dokonania czynności urzędowych; wyjaśnienia dotyczące prowadzonych spraw będą udzielane jedynie telefonicznie, pisemnie lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej,
-
umożliwiamy wizytę w Inspektoracie tylko osobom zdrowym, bez jakichkolwiek objawów choroby, w tym szczególnie bez: kaszlu, gorączki, kataru, bólu mięśni, duszności,
-
nie przyjmiemy na spotkanie w Inspektoracie osoby, która przebywa na co dzień z innymi osobami podlegającymi kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych, bądź w dniach poprzedzających wizytę w Inspektoracie miała kontakt z osobą zarażoną wirusem SARS-CoV-2 - w takim przypadku prosimy wyłącznie o kontakt telefoniczny.