STAROSTWO POWIATOWE W RZESZOWIE
herb - powrót do strony głównej
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
Podmiot publikującyWydział Organizacji i Kadr
WytworzyłAndrzej Barnat - Kierownik Referatu Administracyjno-Gospodarczego2021-03-31
Publikujący Iwona Zawadzka - Administrator 2021-03-31 08:34

Oświadczenie w sprawie dostępności

Deklaracja dostępności

Starostwo Powiatowe w Rzeszowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie o którym mowa ma zastosowanie do stron internetowych:
https://powiat.rzeszow.pl
https://bip.powiat.rzeszow.pl/
https://dworzysko.powiat.rzeszow.pl/
Data publikacji oświadczenia: 2021-03-23



Strona internetowa (https://powiat.rzeszow.pl) jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Strona internetowa (https://bip.powiat.rzeszow.pl/) jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Ewentualne problemy z dostępnością strony internetowej mogą wynikać z:
  1. utrudnionego korzystania ze specjalistycznych urządzeń wskazujących / czytających
  2. formularzy bez przycisków przesyłania,
  3. braku tekstowych opisów elementów strony
Strona internetowa (https://dworzysko.powiat.rzeszow.pl/) jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Ewentualne problemy z dostępnością strony internetowej mogą wynikać z:
  1. utrudnionego korzystania ze specjalistycznych urządzeń wskazujących / czytających
  2. formularzy bez przycisków przesyłania,
  3. braku tekstowych opisów elementów strony
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Michałem Łazarów pod adresem e-mail dostepnosc@powiat.rzeszow.pl lub pod numerem telefonu 17 867 19 85. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności należy składac do Koordynatrów dostępności pod adresem e-mail dostepnosc@powiat.rzeszow.pl lub pod numerem telefonu 17 867 19 85, 17 867 14 53.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Dostępność architektoniczna

Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15

Siedziba Starostwa Powiatowego w Rzeszowie  obejmująca wydziały:
  1. Organizacji i Kadr
  2. Budżetowo – Finansowy
  3. Geodezji
  4. Gospodarki Nieruchomościami
  5. Budownictwa i Architektury
  6. Komunikacji, Dróg i Transportu
  7. Parku Naukowo – Technologicznego i Promocji
 Biura:
-  Zarządzania Kryzysowego,
-  Informatyki,
-  Zamówień Publicznych,
-   Radców Prawnych
oraz samodzielne stanowiska:
- Audytu Wewnętrznego
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Powyższa siedziba znajduje się w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego i zajmuje praktycznie całe IV piętro budynku
Do budynku prowadzą 2 wejścia
 – pierwsze od strony Ogrodów Bernardyńskich, przy którym zlokalizowany jest podjazd dla wózków inwalidzkich oraz zamontowane są automatyczne drzwi wejściowe.
- drugie – od strony ulicy Grunwaldzkiej (brak dostosowania dla niepełnosprawnych)
Przestrzeń komunikacyjna budynku jest wolna od barier poziomych i pionowych – korytarz znajduje się na jednym poziomie, przejście z hallu głównego  (parter) na IV piętro zapewniają schody oraz windy dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Windy posiadają możliwość przewozu wózków inwalidzkich, wyposażone są w system głośnomówiący informujący o aktualnym położeniu windy oraz panel sterowania posiadający oznaczenia również w języku Braille’a. 
Budynek jest otwarty dla osób korzystających z pomocy psa asystującego. 
Na parterze budynku znajduje się Biuro Obsługo Klienta oraz pomieszczenie ochrony budynku jak również  zamontowane są wizualne tablice informacyjne.
W budynku na IV piętrze(w pomieszczeniu socjalnym naprzeciwko pokoju 451) oraz w pomieszczeniu ochrony (parter)  umieszczone są defibrylatory.
Parking Urzędu przeznaczony jest dla pracowników PUW w Rzeszowie, niemniej jednak od strony Ogrodów Bernardyńskich znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz kobiet w ciąży przeznaczone dla klientów Urzędu.
W sąsiedztwie posesji znajduje się duży płatny parking należący do Ojców Bernardynów oraz kilkanaście ogólnodostępnych miejsc parkingowych wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych, tj. al. Józefa Piłsudskiego, ul. Grunwaldzkiej i ul. Jana II Sobieskiego należących do miejskiej strefy parkowania. 
Rzeszów, ul. 8 Marca 13
W budynku swoją siedzibę mają:
  1. Wydział Rozwoju
  2. Wydział Społeczno – Oświatowy
  3. Wydział Ochrony Środowiska
  4. Biuro Projektów
  5. Pełnomocnik ds. Zdrowia
  6. Inspektor danych Osobowych
  7. Archiwum Zakładowe
Z uwagi na konstrukcję budynku jest tylko częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Do budynku prowadzą 2 wejścia:
- od strony ulicy 8 Marca (brak dostosowania dla osób niepełnosprawnych)
- od podwórza budynku – między poziomem zero a parterem zamontowana jest pochylnia (najazd), z tym, że wymagana jest pomoc drugiej osoby. Powiadomienie pracowników odbywa się za pomocą dzwonka znajdującego się przy drzwiach wejściowych.
W przypadku niemożności dotarcia interesanta do właściwej komórki urzędu pracownik merytoryczny zostanie wezwany na parter i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób.
Toalety znajdują się na każdym piętrze, z tym, że nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych (wymagana jest ewentualna pomoc opiekuna)
Budynek jest otwarty dla osób korzystających z pomocy psa asystującego.
Na parterze zamontowana jest wizualna tablica informacyjna z rozkładem pomieszczeń.
Budynek nie posiada własnego parkingu, z tym, ze w sąsiedztwie znajduje się kilkanaście miejsc parkingowych (w ciągu ulicy 8 Marca) w tym w bezpośredniej bliskości kilka miejsc wyznaczonych dla parkowania osób niepełnosprawnych.
Naprzeciwko wejścia do budynku znajduje się stacja ładowania pojazdów elektrycznych.
Sokołów Małopolski, ulica Rzeszowska 29A
W budynku ma siedzibę Zamiejscowy Referat Komunikacji
Siedziba powyższa znajduje się w budynku należącym do Gminy Sokołów Małopolski
Referat mieści się na parterze budynku
Do budynku prowadzi wejście od strony ulicy Rzeszowskiej, gdzie zlokalizowany jest podjazd dla wózków inwalidzkich.
Przestrzeń komunikacyjna budynku jest wolna od barier poziomych i pionowych – korytarz znajduje się na jednym poziomie
Budynek jest otwarty dla osób korzystających z pomocy psa asystującego.
Na parterze  znajduje się toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Budynek od strony podwórza posiada własny ogólnodostępny bezpłatny parking dla około 30 pojazdów.


Podmiot publikującyWydział Organizacji i Kadr
WytworzyłAndrzej Barnat - Kierownik Referatu Administracyjno-Gospodarczego2021-03-31
Publikujący Iwona Zawadzka - Administrator 2021-03-31 08:37
Modyfikacja Iwona Zawadzka - Administrator 2021-03-31 08:38
Podmiot publikującyWydział Organizacji i Kadr
WytworzyłJacek Doroba - Dyrektor2020-10-02
Publikujący Iwona Zawadzka - Administrator 2020-10-02 14:10
Modyfikacja Iwona Zawadzka - Administrator 2020-10-02 14:23
Deklaracja dostępności architektonicznej budynków Starostwa Powiatowego w Rzeszowie [czytaj]
więcej
Podmiot publikującyWydział Organizacji i Kadr
WytworzyłAndrzej Barnat - Kierownik Referatu Administracyjno-Gospodarczego2020-09-23
Publikujący Roman Świst - Administrator 2020-09-23 12:25
Modyfikacja Marek Zięba - Administrator 2020-09-23 12:42
Ostatnio dodane
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2021-03-19
data dodania: 2021-02-25
data dodania: 2021-01-29
data dodania: 2020-11-18
data dodania: 2020-10-26
data dodania: 2020-10-26
data dodania: 2020-09-30
data dodania: 2020-08-04
data dodania: 2020-07-14
data dodania: 2020-07-02
Treści
Starostwo Powiatowe w Rzeszowie
Starostwo Powiatowe w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów , tel. (17) 867 14 63 , e-mail: starostwo@powiat.rzeszow.pl
Wygenerowano: 11 maja 2021r. 09:47:59
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.